ایرنا مناطق نفتخیزجنوب اهوازخبر شرکت ملی حفاری دانا آب و فاضلاب اهواز مقام معظم رهبری خبرگزاری فارس
تاریخ انتشار خبر: ۴ , اسفند, ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۰:۱۴
کد مطلب : 13882

جبهه مردمی ایران-سلام

به نام خداوند بخشنده مهربان وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا مردم […]

به نام خداوند بخشنده مهربان

وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

مردم شریف شهرستان های سوسنگرد ؛هویزه و بستان

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اسفند ۱۴۰۲ در سرتاسر کشور برگزار می‌گردد که جلوه‌ای باشکوه از شور، شعور و مشارکت مردم و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در جهت تبیین جایگاه انتخابات و مردم سالاری دینی به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
امیدواریم مردم انقلابی شهرستانهای سوسنگرد؛هویزه و بستان، با حضور پرشور خود در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حماسه سیاسی ایجاد کنند و با برگزاری یک «انتخابات خوب» به یک «انتخاب خوب» دست یابند و زمینه را برای خلق «حماسه اقتصادی» با تشکیل مجلس مقتدر را فراهم سازند.
شعور بالای سیاسی مردم حوزه انتخابیه دشت آزادگان، زمینه ساز انتخاباتی پرشور و انتخاب فردی اصلح خواهد بود. جبهه مردمی ایران سلام ضمن احترام به همه کاندیداهای محترم و تشکر از یکایک آنان، علاوه بر توصیه بر مشارکت بالا،
پس از بررسی های فراوان کارشناسی و مشورت با صاحب نظران سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کاندیدای اصلح ومورد حمایت خود را به شرح زیر اعلام میدارد.

۱_جناب آقای مجید داغری

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

جبهه مردمی ایران سلام