ایرنا مناطق نفتخیزجنوب اهوازخبر شرکت ملی حفاری دانا آب و فاضلاب اهواز مقام معظم رهبری خبرگزاری فارس
تاریخ انتشار خبر: ۱۶ , اسفند, ۱۴۰۲ | ۰۶:۳۰:۵۹
کد مطلب : 13906

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کلانشهر اهواز پس از برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری “اهوازخبر” ، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کلانشهر اهواز پس از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای […]

به گزارش پایگاه خبری “اهوازخبر” ، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کلانشهر اهواز پس از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه ای را صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پس از ماه‌ها انتخاباتی شدن فضای سیاسی کشور و شکل گیری رقابتهای معطوف به صندوق رأی روز ماراتن بزرگ سر رسید و بیش از یک و نیم میلیون مردمی که علاقه مند بودند تا در تعیین سرنوشت خود نقش آفرین باشند پای صندوق های رأی آمدند و نامزدهای خود را روانه مجلس کردند .
اکنون انتخابات به پایان رسیده و امید دشمن نا امید شده است اما داستان فردای انتخابات همچنان باقی است در این شرایط برای آنکه حلاوت این فتح و به تعبیر رهبر معظم انقلاب جهاد بزرگ در کام مردم شهر و استان مان برای همیشه جاودانه شود لازم است که ملاحظاتی را مورد توجه قرار داد .
۱- پیروز واقعی حماسه ۱۱ اسفند مردم غیور استان و شهرمان است که با بصیرت کامل و اراده بلند خود در طول دهه های اخیر بارها حماسه آفریده است، در این بین جایگاه گروه های سیاسی و نامزدهای وارد میدان شده در رتبه های بعدی قرار می‌گیرد و منتخبان باید خود را منتخب ملت بدانند آنهم نه تنها کسانی که به ایشان رأی داده بلکه هر منتخب امروز نماینده تمام مردم است.
۲- پایان انتخابات پایان رقابت های انتخاباتی است لذا انتظار می‌رود با فراموشی فضای پر احساس رقابتی قبل از انتخابات خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات و آبادانی استان و شهرشان دغدغه اصلی منتخبان باشد و دیگر نامزدهای رأی نیاورده نیز که به وظیفه شرعی و ملی خود در پر شور کردن انتخابات موفق شده اند خدمت در عرصه ای دیگر را دنبال کنند .
۳- نباید فراموش کرد که نامزدهای منتخب نمایندگان همه مردم اند چه آنهایی که به ایشان رأی دادند و چه آنهایی که رأی دیگری داشتند و حتی نمایندگان آنهایی که در انتخابات شرکت نکرده اند و موظفند که برای خدمت به بیش از ۵ میلیون خوزستانی صبح و شام تلاش کنند، بدون شک با همت و تلاشی فراگیر میتوان امید داشت که سال‌ها ی پیش رو بهتر از سال‌های گذشته باشد .
با آرزوی موفقیت برای همه و رعایت حرمت هم ديگر .
برادر کوچک شما علی ساعدی
رئیس شورای ائتلاف شهرستان اهواز