ایرنا مناطق نفتخیزجنوب اهوازخبر شرکت ملی حفاری دانا آب و فاضلاب اهواز مقام معظم رهبری خبرگزاری فارس
تاریخ انتشار خبر: ۱۱ , تیر, ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۳:۱۹
کد مطلب : 4402
آیت الله موسوی جزایری:

اسرائیل هنوز هم هوای از نیل تا فرات دارد،ولی آنچه اسرائیل را زمین گیر کرد انقلاب امام خمینی بود

اسرائیل هنوز هم هوای از نیل تا فرات دارد،ولی آنچه اسرائیل را زمین گیر کرد انقلاب امام خمینی بود

به گزارش اهوازخبر،آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت:از تمام کشورهایی که به این روز مقدس پیوستند و مثل ما راهپیمایی می کنند تشکر و قدردانی می کنیم.
ایشان ادامه داد:ما در شکست ها و پیروزی ها در کنار عراق،سوریه،یمن و لبنان باقی خواهیم ماند و امیدواریم هرچه زودتر در مصاف با دست پروردهای صهیونیست ها پیروز شوند.
آیت الله موسوی جزایری گفتند:وهابی های سعودی از خود اراده ای ندارند بلکه مجری اوامر امریکا و اسرائیل هستند ولی آنها بدانند که در این مصاف نابرابر ما در کنار مظلومان خواهیم ماند.
وی افزود:ما از اتحاد صهونیست ها و استکبار ترسی نداریم باور ما این است که پیروزی با جبهه حق است و این بشارت را حضرت امام داده است که روزی اسلام تمام سنگرهای دنیا را فتح خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد:اخباری که از جنایات آل سعود دریمن و آل خلیفه در بحرین به گوش می رسد جنایات اسرائیل در فلسطین را تحت شعاع خود قرار می دهد و این خسارت بزرگی است.
وی ادامه داد:دنیا بداند که سیاست قتل،شکنجه و تخریب خانه کماکان در فلسطین ادامه دارد اسرائیل هنوز هم هوای از نیل تا فرات دارد ولی به شما بشارت بدهم انچه اسرائیل را زمین گیر کرد انقلاب امام خمینی بود.