ایرنا مناطق نفتخیزجنوب اهوازخبر شرکت ملی حفاری دانا آب و فاضلاب اهواز مقام معظم رهبری خبرگزاری فارس
تاریخ انتشار خبر: ۵ , اسفند, ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۸:۵۸
کد مطلب : 13887
با صدور بیانیه‌ای توسط رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کلانشهر اهواز؛

اسامی نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای حوزه انتخابیه اهواز، کارون،باوی و حمیدیه اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری “اهوازخبر” ، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کلانشهر اهواز، باصدور بیانیه اسامی نهایی کاندیداهای مورد حمایت […]

به گزارش پایگاه خبری “اهوازخبر” ، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کلانشهر اهواز، باصدور بیانیه اسامی نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه را اعلام کرد.

در متن بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام خامنه‌ای:
راه حل مشکلات انتخابات است و برای رفع مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد.
به رسم امانت و‌تکلیف لازم است مواردی را خدمت مردم شریف شهرستانهای اهواز، باوی، حمیدیه و کارون مطرح نمایم.
شوراهای ائتلاف شهرستانهای چهارگانه حوزه انتخابیه اهواز جهت اتخاذ تصمیم نسبت به داوطلبانی که به صورت خوداظهاری اعلام تمایل کرده بودند که در فرآیند شورای ائتلاف قرار گیرند، پس از تشکیل جلسات متعدد طی بیش از سه ماه کار تخصصی فشرده با حضور قریب به اتفاق اعضا و با بررسی سوابق تخصصی و عمومی بیش از ۴۰ نفر و در نظر گرفتن شاخص ها و معیارهای لازم و تشکیل مجامع عمومی جداگانه در هر چهار شهرستان، براساس فرآیند ابلاغی شورای ائتلاف مرکز، تعداد ۱۷ نفر از آنهایی که حائز بالاترین امتیاز و منتخب مجامع چهارگانه بودند را به مجمع استان معرفی نمود.
درگام چهارم و نهایی برای انتخاب داوطلبین مورد حمایت ائتلاف با حضور ۱۶ نماینده از شوراهای ائتلاف ۴ شهرستان حوزه انتخابیه و اعضای مجمع استان، از داوطلبین جهت ارائه برنامه ها و اعلام مواضع خود دعوت بعمل آمد و بعد از توضیحات، مراسم اخذ رای بصورت مخفی انجام گرفت و از این بین آقایان مجتبی یوسفی، ناصر سودانی، سیدشکرخدا موسوی و سید محسن موسوی زاده بترتیب حائز اکثریت آرا گردیدند.
پس از آن و طرح موضوع با شهرستانهای چهارگانه و نظر اکثریت اعضا به رسم ادب و احترام به کسوت جناب آقای ناصر سودانی بعنوان سرلیست همراه با برادران دیگر بعنوان نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف معرفی گردیدند. لذا اخباری بجز این موارد، از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اهواز، باوی، حمیدیه و کارون قویا تکذیب می‌گردد.

ارادتمندتان
حاج علی ساعدی
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کلانشهر اهواز