ایرنا مناطق نفتخیزجنوب اهوازخبر شرکت ملی حفاری دانا آب و فاضلاب اهواز مقام معظم رهبری خبرگزاری فارس
تاریخ انتشار خبر: ۱۷ , آبان, ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۹:۵۴
کد مطلب : 9288

ارزیابی کیفیت خدمات فرودگاهی فرودگاه اهواز

ارزیابی کیفیت خدمات فرودگاهی فرودگاه اهواز

به گزارش اهوازخبر و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های خوزستان؛ محمدرضا رضایی گفت: دومین مرحله ارزیابی سطح کیفیت خدمات فرودگاهی با دیدگاه رضایتمندی مسافران، با حضور بهمن باقری مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) و کارشناس این دفتر در فرودگاه اهواز انجام شد.

رضایی ادامه داد: این طرح با هدف رفع مشکلات و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران در ۱۰ فرودگاه دیگر نیز انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان افزود: در این طرح چک لیست‌هایی در اختیار ارزیابان قرار دارد که مقوله‌های متعددی در فرودگاه را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

رضایی گفت: از جمله مواردی که توسط ارزیابان مورد بررسی قرار گرفت می‌توان به سهولت و نحوه دسترسی به فرودگاه، پارکینگ خودرویی، وضعیت ظاهری، اماکن و ترمینال‌ها، نظافت سرویس‌های بهداشتی، رستوران، نمازخانه‌ها، ایستایی مسافران در گیت‌های مختلف بازرسی و… اشاره کرد که نتیجه ارزیابی در قالب رتبه‌بندی و در نهایت ارزیابی تحلیلی با استفاده از نتایج آیتم‌های مختلف انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ این طرح مبتنی بر فعالیت و عملکرد دپارتمان(ASQ) از اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها (ACI) سالیانه در چهار دوره در فرودگاه های عضو این طرح اجرا می‌شود.