ایرنا مناطق نفتخیزجنوب اهوازخبر شرکت ملی حفاری دانا آب و فاضلاب اهواز مقام معظم رهبری خبرگزاری فارس
تاریخ انتشار خبر: ۲۷ , خرداد, ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۱:۰۷
کد مطلب : 13533
دکتر محمد سرکوهکی؛ رئیس ستاد انتخاباتی خوزستان:

پایان مشکلات خوزستان با آمدن آیت الله سید ابراهیم رئیسی مسجل می شود

به گزارش اهوازخبر، همایش و اتحاد غرور آفرین عشایر عرب خوزستان، در اهواز با حضور شیوخ، متفکرین و نویسندگان و […]

به گزارش اهوازخبر، همایش و اتحاد غرور آفرین عشایر عرب خوزستان، در اهواز با حضور شیوخ، متفکرین و نویسندگان و شاعران عرب در سالن سناتور گرد هم آمدند؛ تا با قسم و بیعت با نواده رسول خدا، آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی پیمان بسته و او را تا مسند ریاست جمهوری و عبور از مشکلات و مصایب کشور، همراهی نمایند.
دکتر محمد سرکوهکی، رئیس ستاد انتخاباتی ایران قوی(گام دوم) خوزستان، در اقدامی بسیار ارزشمند، تجمعی بی نظیر از عشایر عرب و رسانه های استان، نویسندگان و شاعران را گرد هم آورد تا بیعتی در خور آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی را رقم بزند.
سرکوهکی از جمله تواناترین نیروهای ارزشی است که در کمتر از یکماه توانست خیل عظیمی را به سپاه همراه و همرنگ دکتر ابراهیمی رئیسی درآورد.
این استاد بزرگوار و در خور تعریف و تمجید، پس از رویارویی با مشکلات فراوان کارشکنی های برخی مدیران استان، توانست جمعی از بهترین و حرفه ای ترین نبروها را گرد خود جمع کند، و همایش شب گذشته، ۲۷ خرداد ماه سالجاری، در همین راستا درخشش توانایی این استاد گرامی را به همه نشان داد.
دکتر سرکوهکی در ابتدای برنامه ضمن خوشامد گویی به حاضران از شیوخ و عشایر گرفته تا دکتر حمید آخشته رئیس ستاد رئیسی و نیز معاونت بهداشت ستاد ایران قوی(گام دوم) دکتر بساک، این همایش را ارزشمند و به دفاع و بیعتی مستحکم بین عشایر به نمایندگی از مردم خوزستان، و با رئیس ستاد آیت الله رئیسی آقای حمید آخشته و دکتر بُساک و دکتر محمد سرکوهکی سرئی ستاد خوزستان اعلام کرد.
در ادامه دکتر سرکوهکی با بیان مشکلات بیشمار مدیریتی و سو استفاده های خاص مدیران کم بنیان در خوزستان، و ضرباتی که در طول ۴ دهه بر پیکر خوزستان وارد آمد، و نیز شمه ای از مشکلاتی که از آلودگی های مضر هوا از سوی شرکت های که عامل آلودگی هستند و مقید و متعهد به پرداخت بهای این آلودگی نیز نیسستند؛ همچنین شکایت مردم و اهالی عشایر خوزستانی کشاورز از وضعیت رود کارون و عدم رسیدگی به انتقال آب از سرشاخه ها، شمه ای موجز را بیان کرده و مکتوب آماده نموده اند.
رئیس ستاد انتخاباتی مردمی آیت الله رئیسی در خوزستان، ضمن ایراد وضعیت فقط و بیکاری حاد در خوزستان و خصوصا شهرستان ها که عامل اصلی مهاجرت های مستمر به اهواز شده و علتی بر علل حاشیه نشینی افزوده است خواستار رسیدگی آیت الله رئیسی پس از انتخابات جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شد.
دکتر محمد سرکوهکی همچنین از وضعیت اسفبار ورزش استان و شکایت اهل ورزش و خصوصا جوانان را نیز به صورت مکتوب آماه نموده است.
این ریاست محترم ستاد انتخاباتی ایران قوی(گام دوم) ضمن ستایش از حضور آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، وی را ناجی خرابی های چند دهه گذشته دانست، و مدیران ارشد ادوارهای گذشته در استان خوزستان را متهم به اهمال و کم کاری نمود و ضمن دادخواست مردم به آیت الله رئیسی از وی خواسته تا با دقت و موشکافی دقیق به جریان های مخرب مدیران ناتوان و مافیایی استان نگاهی ویژه نماید.
دکتر محمد سرکوهکی همه مشکلات استان خصوصا شهر اهواز را از نظر شهری و اقتصادی و صنعتی در جزوه ای مکتوب آماده نموده است تا پس از انتخاب سید انتخابات ۱۴۰۰ دکتر ابراهیم رئیسی، به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی ایران قوی(گام دوم) به خضور ایشان رفته و حضورا کلیه مشکلات و معضلات را به ایشان تسلیم نماید.
وی در پایان، خطاب به حاضران در همایش اعلام کرد، وجود عشایر خوزستان نعمتی سزاوار ستایش است که باید از علما و اندیشمندان و شاعران و پزشکانشان با آغوش باز حمایت نمود.
وی از ریاست محترم ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی جناب دکتر حمید آخشته خواستار شد تا گلایه و مشکلات استانی و خصوصا شهر اهواز را به خضور آیت الله رئیسی نشان داده و مکتوب ارسال نماید.
وی پیروزی آیت الله دکتر رئیسی را بر جمیع حاضران در همایش نوید داد و گفت: حضور پر شور شما در این همایش نشان از پیروی پیش از موعد آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی است.امیدوارم آیت الله رئیسی پس از پیروزی بتواند گام های سزاوار خوزستان بردارد.