ایرنا مناطق نفتخیزجنوب اهوازخبر شرکت ملی حفاری دانا آب و فاضلاب اهواز مقام معظم رهبری خبرگزاری فارس
تاریخ انتشار خبر: ۱ , مهر, ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۵:۰۲
کد مطلب : 13603
طی حکمی از سوی مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز و با دستور و هماهنگی دکتر بابک محمدی معاون خدمات شهری شهردار اهواز؛

هادی نجفی فر به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه هشت شهرداری اهواز انتخاب و منصوب گردید

اهوازخبر؛ صبح چهارشنبه، ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ خورشیدی، طی حکمی از سوی مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز، مهندس محمدرضا قنواتی […]

اهوازخبر؛ صبح چهارشنبه، ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ خورشیدی، طی حکمی از سوی مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز، مهندس محمدرضا قنواتی و با حضور معاونین و مدیران و مسئولین حوزه خدمات شهری منطقه هشت مهندس قنواتی با هماهنگی و دستور دکتر بابک محمدی، آقای هادی نجفی فر به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه هشت انتخاب شد.
پیش از وی، علی زنگنه، بیش ازپنج سال سال این عنوان را عهده دار بودند ، از این سمت کنار زده شد و هادی نجفی فر به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری معرفی گردید.
شایان ذکر است قنواتی مدیر منطقه هشت اهواز، از جمله مدیران موفقی است که شهرت بر پاکدستی و دقت و سرعت در کار در اذهان شهروندان و پرسنل تصویر مطلوب از وی ساخته است.
اکنون مهندس قنواتی با این تغیر عزم و قصد چابک نمودن وتقویت و شتاب بخشیدن به مجموعه خدمات شهری منطقه هشت در نموده است و امید است که نجفی با پشتکار خود بتواند سرمنشاء تحولاتی در منطقه هشت گردد.
هادی نجفی، سال های متمادی در شهردار ی عهده دار مسئولیتهای مختلف بوده آند مدیر مرکز معاینه فنی در سازمان موتوری سالها مدیر اجرایی و مدیر کارخانه آسفالت و مدیریت‌های مختلف در سازمان عمران شهری ،و معاونت فرهنگی در منطقه سه شهرداری ، مدیر اجرایی ورئیس دستگاه نظارت در سازمان مدیریت پسماند، ورئیس ناحیه سه منطقه هشت مدیر امور نواحی منطقه هشت را به عهده داشت..

برای هادی نجفی آرزوی موفقیت روز افزون از خداوند متعاول مسئلت داریم. با توانایی هایی که از وی سراغ داریم ، می توان اکنون امیدوار بود فصلی جدید در خدمت رسانی به شهروندان عزیز وفهیم منطقه هشت متصور بود.