ایرنا مناطق نفتخیزجنوب اهوازخبر شرکت ملی حفاری دانا آب و فاضلاب اهواز مقام معظم رهبری خبرگزاری فارس
تاریخ انتشار خبر: ۲ , اسفند, ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۰:۱۸
کد مطلب : 13865

جبهه مردمی ایران-سلام

بسم الله الرحمن الرحیم «إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا» /نساء ۵۸ مردم شریف شهرستان های اهواز ؛کارون؛باوی […]

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا» /نساء ۵۸

مردم شریف شهرستان های اهواز ؛کارون؛باوی و حمیدیه

به استناد بیانات مقام معظم رهبری, انتخابات دارای چهار رکن مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت است واگر این چهار رکن در سطح بالایی اجرایی شود انتخابات باشکوهی رقم خواهد خورد که امیدواریم امسال مجلسی کارآمد و در تراز نظام با حضور افراد کارآمد شکل گیرد.
انتخابات امسال صرفا اهمیت داخلی ندارد بلکه اهمیت بین المللی دارد زیرا نوعی ارزیابی از میزان قدرت ملی و اعتماد به نظام در شرایط افزایش فشارها و تهدیدها علیه نظام و مردم است.
شرط تحقق در رأس امور بودن نظم در انجام وظیفه، طهارت اقتصادی و اولویت شناسی است، امروز اقتصاد و فرهنگ در صدر اولویت های کشور است که در این میان رسیدگی به اقتصاد و معیشت طبقات ضعیف و ارتقای شاخص های عدالت، فوری ترین مسأله است اما جبران عقب ماندگی در مقوله عدالت با کار عادی میسر نمی شود و نیازمند جهاد شبانه روزی است. باور داریم در شرایط ناگوار اقتصادی مردم که ناشی از به هم پیوستگی ناکارآمدی های اجرایی و فشارهای زورگویان عالم است علاوه بر فعالیت جدی در حوزه تقنین و نظارت در چارچوب اقتصاد مقاومتی باید به معنای واقعی کلمه مردمی شویم.
مردمی شدن با حضور در میان مردم و شنیدن دغدغه ها و گلایه های آنها محقق می شود و هم با نزدیک کردن زندگی نمایندگان به طبقات ضعیف تر مردم.انتخابات در واقع بازخوانی کرامت مردم است لذا باید سلامت و دقت در انتخابات رعایت شود.
لذا با عنایت به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به یمن وحدت جامعه بزرگ انقلابی و ولایی و نظر به بهره‌مندی از نظرات صائب قاطبه شریف مردم انقلابی، ضمن احترام به نامزد های محترم دیگر این دوره از انتخابات، با توجه به مراتب عالی تخصص، تعهد، کارآمدی، علم، تجربه، بصیرت و ولایتمداری، و مشورت با صاحب نظران سیاسی ؛فرهنگی؛حقوقی؛اجنماعی و اقتصادی و برگزاری جلسات کارشناسی شبانه روزی؛جبهه مردمی ایران سلام آسامی نامزدهای انتخاباتی مورد حمایت این جبهه رابه محضر مردم شریف، قهرمان و ولایتمدار شهرستان های اهواز ؛کارون؛باوی و حمیدیه معرفی می‌نمائیم.

۱_جناب آقای سیدشکرخداموسوی

۲_جناب آقای دکتر ناصر سودانی

۳_جناب آقای مهندس مجتبی یوسفی

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

جبهه مردمی ایران سلام