ایرنا مناطق نفتخیزجنوب اهوازخبر شرکت ملی حفاری دانا آب و فاضلاب اهواز مقام معظم رهبری خبرگزاری فارس
تاریخ انتشار خبر: ۲ , اسفند, ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۸:۳۰
کد مطلب : 13861

جبهه مردمی ایران-سلام

بسم الله الرحمن الرحیم «إِنَّ الله لا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتّیَ يُغَيِّرُوا ما بِاَنفُسِهِم» “خدا سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد […]

بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ الله لا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتّیَ يُغَيِّرُوا ما بِاَنفُسِهِم»

“خدا سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر زمانی که خودشان تصمیم بگیرند که سرنوشتشان را تغییر دهند”

مردم شریف شهرستان های اندیمشک و الوار گرمسیری

«همه آحاد مردم، تک‌تک آحاد مردم خودشان را موظّف بدانند که علاوه بر اینکه در انتخابات شرکت می‌کنند دیگران را هم به شرکت در انتخابات دعوت کنند؛ این، تواصی به حق است: «وَ تَواصَوا بِالحَق» که در قرآن کریم هست؛ این، توصیه کردن به حق است؛ این وظیفه است و این کار را انجام بدهند. «مقام معظم رهبری»
حکومت علوی و به تبع آن نظامی که با رهبری ولی فقیه مدیریت می‌شود بر دو رکن مهم تایید الهی و حمایت مردم استوار است. آنچنان که مفهوم مردم سالاری دینی که بصورت ویژه در انتخابات متبلور میشود نه برآمده از ساختار معیوب دموکراسی غربی که برگرفته از اسلام ناب محمدی می‌باشد کما اینکه وقوع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ طلیعه عصر نور پس از قرن ها چیرگی جاهلیت مدرن ناشی از رنسانس غرب به حساب می‌آید.
برگزاری ۳۹انتخابات ملی در طول ۴۵ سال عمر با برکت جمهوری اسلامی تجلی گر اهتمام حاکمیت بر اهمیت رای و نظر مردم است و حضور گسترده مردم در ادوار مختلف انتخابات تعیین بخش اقبال مردم به تعیین سرنوشت کشور بوده است.
در سال‌های اخیر که ناکارآمدی برخی مسئولین با فشار بی امان رسانه های خارجی عجین گشته و جنگ ترکیبی و شناختی علیه ایران اسلامی، حجابی شده است تا توفیقات و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران توسط مردم دیده نشود و آنان را به آینده کشور بد بین کند، برگزاری انتخاباتی پرشور توام با شعور که منجر به انتخاب افراد شایسته در راستای تصدی کرسی مجلس و خبرگان رهبری شود، راه روشنی است که به کرات مورد تاکید امام امت بوده است.
با توجه به تعریفات مذکور، هدف اصلی جبهه مردمی ایران سلام دعوت همه مردم به شرکت در انتخابات و برگزاری هرچه پرشورتر آن است و هدف ثانوی راهیابی افراد شایسته و اولی به تصدی جایگاه مهم و تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می باشد.
طبق نظر متفق اعضای جبهه مردمی ایران سلام، برادر بزرگوار جناب آقای جهانبخش قلاوند، چهره‌ی خوش‌نام، دلسوز، حامی انقلاب، مطیع رهبری که سوابق درخشانی را در کارنامه‌ی خدمات خود دارد، به‌عنوان کاندیدای اصلح، به حضورتان معرفی می‌نماید.
خداوندا شاهد باش که ما برای این امر مهم از تمام توانمندی‌ها و داشته‌های خویش استفاده نمودیم و حاصل تلاش مستمر خود را بدین‌وسیله به حضور مردم شریف عرضه داشتیم؛ باشد تا بار دیگر با برگزاری انتخاباتی باشکوه برگ افتخار دیگری را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم زنیم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

جبهه مردمی ایران سلام