ایرنا مناطق نفتخیزجنوب اهوازخبر شرکت ملی حفاری دانا آب و فاضلاب اهواز مقام معظم رهبری خبرگزاری فارس
تاریخ انتشار خبر: ۴ , اسفند, ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۷:۵۳
کد مطلب : 13880

جبهه مردمی ایران-سلام

بسم الله الرحمن الرحیم والذین استجابوا لربهم واقاموا الصلاه وامرهم شوری بینهم ومما رزقناهم ینفقون( آیه ۳۸ سوره شورا) مردم […]

بسم الله الرحمن الرحیم

والذین استجابوا لربهم واقاموا الصلاه وامرهم شوری بینهم ومما رزقناهم ینفقون( آیه ۳۸ سوره شورا)

مردم شریف شهرستان دزفول

امام علی(ع) به مالک اشتر فرمود: ستون دین و مایه اجتماع مسلمانان و ساز و برگ در برابر دشمنان، عامه مردم‌اند؛ پس، باید توجّه تو به آنان باشد و رضایت آنان را به‌دست آوری.
بنا بر سیره و سخن امیرالمؤمنین (ع)، مردم در تشکیل حکومت بیشترین نقش را دارند و جلب رضایت آنان باید سرلوحه سیاست‌گذاری حاکمان باشد. بر اساس اصول متعدد قانون اساسی و سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی نیز میزان، رأی ملت است.
دنیای طبیعی و مادی را بهار است و پاییز، رویش است و ریزش.
بهار و پاییز، رویش، ریزش و حیات تجلی مشیت الهی است و منشأ آن نظام کلی خلقت و تدبیر الهی است؛ پس کسی که نظام کلی خلقت و جهان آفرینش را تدبیر می‌نماید خدای بزرگ است.
آدمیزاد به تبعیت از نظام کلی خلقت برای خود دارای نظام است.
نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران هم از این قاعده مستثنی نمی‌باشد و از خرده نظام‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اموزشی و…تشکیل شده است.
مردم در راستای نظام سیاسی، نه از راه بوروکراسی، بلکه از راه دموکراسی و مردم سالاری دینی از پایین به بالا طی پارلمان‌های مختلف محلی منطقه‌ای، شهرستانی،…و ملی با رأی خود نمایندگان را انتخاب نموده تا بتوانند بامشارکت خویش سرنوشت خود و کشور را مشخص و جلوی هرگونه ویژه خواری، ویژه کاری و مرزبندی‌های سیاسی و جغرافیایی را بگیرند.
جبهه مردمی ایران سلام با استعانت از خداوند متعال و نظر به اهمیت موضوع انتخابات پیش رو و تاکید مقام معظم رهبری برای حضور فعالانه و موثر در انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دوازدهم ضمن عرض احترام و تشکر از تمامی نامزدهای محترم این دور در سطح شهرستان دزفول که اعتبار خود را بدین منظور گذاشته و با به میدان آمدن رسالت خویش را انجام داده‌اند؛ با بررسی کلی و اخذ نظر و مشورت از اشخاص امین در سطح شهرستان؛ با شعار «تخصص، تعهد، کارآمدی» فرد اصلح ومنتخب خود را اعلام می‌کند

۱_جناب آقای دکتر عباس پاپی زاده پالنگان

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

جبهه مردمی ایران سلام